середу, 6 червня 2012 р.

Модуль1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
1. Я хочу навчитися оцінюваннювати Інтернет-ресурси та ознайомитись з способами навчання цьому учнів відповідно до завдань власного проекту
2. Я хочу навчитися створювати мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті
3. Я хочу навчитися створювати інструменти оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні

Робота над першим модулем виявилась складною. Я виконувала завдання, які для мене були зовсім не знайомі, але від цього було не менш цікаво.
Ми не повинні стояти на місті, тому що, якщо ми нехтуємо новим сьогоденням, ми ризикуємо залишити наших дітей без майбутнього. Мені дуже цікаво ознайомитись з новими напрямками роботи над проектами, і значить я піднімусь ще на одну сходинку до своєї профессійної майстерності.

Немає коментарів:

Дописати коментар